Η Burberry, η Carlsberg και άλλες εταιρείες συμμετέχουν στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.

10 09 2018 | 06:36

Η Burberry σταματά να καταστρέφει τα ρούχα που δεν πωλήθηκαν

Μετά την μαζική αντίδραση του κοινού στην πρακτική της γνωστής εταιρείας ρούχων, κατά την οποία καταστρέφονταν ρούχα που κοστίζουν εκατομμύρια -πέρσι μόνο £ 28.6 εκατομμύρια-, αφού δεν πωλήθηκαν μέσα στη χρονιά, η εταιρεία ανακοίνωσε πως αλλάζει πλεύση.

Ο Marco Gobbetti, Διευθύνων Σύμβουλος της Burberry, δήλωσε: «Σύγχρονη πολυτέλεια σημαίνει κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη. Αυτή η πεποίθηση είναι βασική για εμάς στη Burberry και είναι το κλειδί για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία μας. Δεσμευόμαστε να εφαρμόζουμε την ίδια δημιουργικότητα σε όλα τα μέρη της Burberry όπως και στα προϊόντα μας.»

Η εταιρεία συνεργάστηκε με την εταιρεία βιώσιμης πολυτελείας Elvis & Kresse, με σκοπό μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια 120 τόνοι δερμάτινων υπολειμμάτων να μετατραπούν σε νέα προϊόντα.

Επίσης η Burberry έχει δεσμευτεί να σταματήσει να χρησιμοποιεί πραγματική γούνα. Δεν θα υπάρξει πραγματική γούνα στη νέα συλλογή της, Riccardo Tisci τον επόμενο μήνα, και σταδιακά θα καταργηθούν όλα τα προϊόντα αληθινής γούνας.

 

6 Σεπτεμβρίου 2018

Πηγή: Climate Action

Περισσότερα:  carbon reduction  

 

Η Carlsberg μειώνει τη συσκευασία κατά 70%

κξ

Η γνωστή μπύρα, χρησιμοποιεί στις πολυσυσκευασίες της πλαστικούς δακτύλιους για να συγκρατούνται τα μπουκάλια, όμως αυτό αποτελεί ένα σημαντικό απόβλητο που συμβάλλει στη ρύπανση των ωκεανών. Αντ’αυτού προτείνεται η χρήση ανακυκλώσιμης κόλλας που θα συγκρατεί μαζί τα δοχεία.

Αυτά τα νέα πακέτα αναμένεται να μειώσουν τα πλαστικά απορρίμματα παγκοσμίως κατά περισσότερους από 1200 τόνους ετησίως, ποσότητα που ισοδυναμεί με 60 εκατομμύρια πλαστικές σακούλες.

Η Carlsberg έχει δεσμευτεί προηγουμένως να καταστεί πιο βιώσιμη με το στόχο «ZERO» που περιλαμβάνει την επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα στα ζυθοποιεία τους έως το 2030.

Έχει επίσης δεσμευτεί να μειώσει τη χρήση νερού κατά 50% μέχρι το 2030, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό καθώς το νερό είναι το κύριο συστατικό της μπύρας.

Η εταιρεία συμμετέχει μαζί με άλλες παγκόσμιες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Lego και Walkers, στη μείωση της πλαστικής ρύπανσης.

 

6 Σεπτεμβρίου 2018

Πηγή: Climate Action

Περισσότερα: Europe    tech & innovation

 

Η Henkel δεσμεύεται για 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία μέχρι το 2025

ξ

Η γερμανική εταιρεία που κατασκευάζει τα προϊόντα Persil και Schwarzkopf, δεσμεύτηκε να κάνει τις συσκευασίες της 100% ανακυκλώσιμες ή βιοαποδομήσιμες μέχρι το 2025.

Η Kathrin Menges, Αντιπρόεδρος Ανθρωπίνων Πόρων και Βιώσιμης Ανάπτυξης, δήλωσε: «Μόνο με την επαναχρησιμοποίηση και την ανακύκλωση όσο το δυνατόν περισσότερων υλικών θα μπορέσουμε να ζήσουμε καλά μέσα στα όρια των πόρων του πλανήτη μας. Αυτή η έννοια βρίσκεται στο επίκεντρο της προσέγγισής μας.»

Η Henkel δεσμεύεται για εφαρμογή της κυκλικής οικονομίας. Προκειμένου να εξασφαλίσει την επίτευξη αυτού του στόχου, έχει θέσει ορισμένους στόχους, μεταξύ των οποίων η υλοποίηση του 100% ανανεώσιμης ενέργειας έως το 2030 και η μείωση του αποτυπώματος άνθρακα κατά 75% έως το 2030.

Μέχρι τώρα, η εταιρεία μείωσε τα απόβλητα κατά 32% ανά τόνο προϊόντος, και ξεκίνησε συνεργασία με τον οργανισμό Waste Free Oceans για την κατασκευή φιαλών από πλαστικό που έχει συλλεχθεί από τον ωκεανό.

 

5 Σεπτεμβρίου 2018

Πηγή: Climate Action

Περισσότερα: Europe   carbon reduction

 

 

Η μεγαλύτερη εταιρεία βαν του Ηνωμένου Βασιλείου συμφωνεί να κάνει τα οχήματά της ηλεκτρικά

δ

Η Τesco μαζί με 15 άλλες μεγάλες εταιρείες στόλου οχημάτων βαν πρόκειται να δεσμευτούν υπό το Clean Van, πρωτοβουλία του Global Action Plan για την προστασία του περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με τη δέσμευση, θα επενδύσουν 40 εκατομμύρια δολάρια σε μοντέλα μηδενικών εκπομπών κατά τα επόμενα δύο χρόνια, ως μέρος του σχεδίου αντικατάστασης 18.000 φορτηγών ντίζελ κατά την επόμενη δεκαετία. Η δέσμευση περιλαμβάνει επίσης τη μετάβαση 2.400 οχημάτων, σε ηλεκτρικά μέχρι το 2020.

Έρευνες από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και το Πανεπιστήμιο του Bath έδειξαν ότι το συνολικό κόστος των φορτηγών για το Ηνωμένο Βασίλειο είναι £ 2,2 δισ. ετησίως. Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό λόγο για την θέσπιση αυστηρότερων κανονισμών σχετικά με τη ρύπανση του τομέα των μεταφορών.

Τα ηλεκτρικά οχήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξάνονται, με 7.500 να πωλούνται μόνο μέσα στον Αύγουστο. Μόλις αυτή την εβδομάδα, η Mercedes-Benz παρουσίασε το νέο της ηλεκτρικό μοντέλο, EQC.

 

6 Σεπτεμβρίου 2018

Πηγή: Climate Action

Περισσότερα:  Carbon reduction  transport